Tuesday, 28 November 2017

Cara Nak Elak Anak Bosan Dalam Kereta Ketika Balik Kampung.

Musim cuti sekolah dah tiba mesti ramai yang awal2 lagi plan nak balik kampung kan. Perjalanan jauh yang ambil masa berjam2 mesti anak bosan kan. Mommy pun risau anak meragam dalam kereta. Ingat tau mommy jangan ambil langkah mudah dengan berikan henpon untuk anak tonton youtube.
Jom mommy kita berikan Ebookku Islamic by MommyHanna ni. Anak ralit main sambil belajar, mommy pun boleh tenang. hehe.

Ini video anak cikwani sendiri yang sempat cikwani raka masa balik kampung hari tu. Best dia main. tekan2 bunyi, tekan2 keluar lagu lepas tu joget2. hehe. Banyak yang baby Syifa dapat belajar dari Ebookku ni.


Okay mommy memang terbaik Ebookku.

Jom kitat tengok review beberapa pengguna Ebookku.






Terbaikkan mommy untuk anak2 kita. Sesuai untuk anak seawal 6 bulan hingga 9 tahun.

Nak Whatsapp cikwani? KLIK SINI

1 comment:

  1. Salam singgah & follow :)

    http://www.akuseorangtraveler.com/

    ReplyDelete