Wednesday 17 February 2016

Caliph Cereal Produk Terbaru Caliph-Nutrition For Eyes

Alhamdulillah baru sahaja dilancarkan akhir Januari 2016, Caliph Cereal For Eyes. Supplement untuk mata sebab kaya dengan Beta Karotena, iaitu Vitamin A.


 KANDUNGAN DAN KHASIAT CALIPH CEREAL

 
Beta Karotena menyediakan 50% Vitamin A yang diperlukan dalam diet. Vitamin A adalah baik untuk penglihatan mata dan memberi imunisasi yang kuat terhadap kesihatan tubuh badan kanak-kanak. Ia juga menghindar daripada penyakit cirit-birit, asma dan demam.

Susu Kambing pula mengandungi kalsium, fosforus, magnesium dan protein yang membantu kanak-kanak menguatkan tulang. Manakala Maltodekstrin adalah gula kurang manis yang bertindak sebagai makanan tambahan yang menyediakan tenaga dalam badan.

Mengenai Jus Caliph pula, ia merupakan makanan tambahan dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Mineral yang membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak. Jus Caliph mengandungi kurma, kismis, Madu, Delima, Buah Tin, Aprikot, Omega 3 dan Omega 6. Kesemua bahan yang terkandung dalam Jus Caliph ini memiliki kehebatan tersendiri antaranya mampu menjadi penawar pelbagai penyakit selain menggalakkan perkembangan minda. "Ianya juga adalah sebahagian daripada makanan sunnah yang sangat digalakkan dalam amalan pemakanan umat Islam termasuk kepada kanak kanak," - Muhammad Rafi’e bin Ramli.
 
COMBO PACK SEMPENA PROMOSI PENGENALAN PRODUK
 
Nak tahu harga Cereal ni? Harga asal ialah RM 55 sepeket(berat 500g) tetapi pihak HQ telah mengadakan harga promosi sehingga 27 Feb 2017 ini iaitu RM45 sepeket sahaja ( belum termasuk postage ) Jadi dengan ini wani pun ingin mengadakan jualan combo sempena harga promosi ini. Hanya RM 110 Free postage. Anda boleh jimat RM25. Anda berminat? Whatsapp wani cepat2 tau. Last 27 Feb ini shj. 
 Wani   0132260818
Stokis caliph yang sah

1 comment:

  1. Bermula umur brape bole ambil caliph cereal ni?

    ReplyDelete