Tuesday 18 October 2016

Testimoni Banyakkan susu badan dengan ALKURMA

Hari ni 18 Oktober wani sempat buat follow up dengan 2 orang customer wani yang baru cuba alkurma 2 minggu yang lepas. Feedback yang diberikan buat wani happy sangat. Happy sebab secara tak langsung wani dapat bantu mereka yang ada masalah susu drop.
meh wani nak kongsikan dengan anda sebab wani pun nak bantu anda juga kalau anda hadapi situasi yang sama.

customer 1


customer 2

mesti sangat teruja bila susu dah meningkat semula kan. Oh ya untuk customer wani, hubungan kami tidak tamat selepas pembelian sahaja tau, wani selalu kali share tips2 penyusuan, cara nak uruskan ebm, cara simpanan ebm,  makanan yang bantu banyakkan susu, makanan yang sepatutnya dielakkan dan banyak lagi lah. In shaa Allah wani always keep sharing melalui kemudahan broadcast di Whatsapp. Inshaa Allah layanan tip top akan wani berikan.
 Mommies yang ada masalah susu drop, tak rugi jika nak cuba milkbooster Alkurma ni, banyak manfaat lain yang anda akan dapat nanti terutama tenaga. Bukan mommies shj yang boleh ambil tau, anak2 mommies yang lain pun boleh dibekalkan dengan Alkurma sebagai tenaga, leboh fokus di dalam kelas dan IQ booster. In shaa Allah Alkurma banyak bantu.

oklah, jangan sengan silu Whatsapp wani jika ada sebarang pertanyaan tau. Harga Alkurma ni hanyalah RM65 shj untuk 3 botol FREE POSTAGE tau.


No comments:

Post a Comment