Tuesday 18 October 2016

Manfaat Enerfiber : agen Kuala Terengganu

Assalamualaikum semua.

Sudah 3 minggu wani upgrade kepada agen untuk produk detox yang hebat ni selepas sebulan jadi agen dropship. Baru sempat nak share kebaikan dan manfaat enerfiber ni. First of all, enerfiber ni fungsi utama ialah detox atau erti kata lain cuci usus. Banyak manfaat yang kita akan perolehi apabila badan dinyah toksin. Kali pertama wani cuba produk ni memang dah jatuh hati dah bukan apa rasa macam keluar habis, puas betul lepas keluar toilet. Oppst.yang bestnya tak sakit perut pun, dia just bagi signal nak masuk toilet je dan bukan seperti cirit birit. Pasal rasa pula tak perlu risau, memang the best la, sedap rasa jambu batu dicampur asam boi gitu. dibancuh sejuk memang sedap. Oklah jom kita tengok khasiat utama enerfiber.



Cuba ingat balik bila kali terakhir kita detox badan kita? Kita perlu detox dari semasa ke semasa tau sebab badan kita selalu terdedah dengan bahan-bahan bertoksin ni. Selain makanan yang kita ambil, udara tercemar juga menyumbang kepada kehadiran toksin dalam badan.

Jika toksin semakin banyak di dalam usus, lama-kelamaan usus akan berkerak. Bila dah berkerak susah nak membuang dan perut pun buncit. Memang ramai ada masalah sebegini iaitu sembelit dan perut buncit.

Satu lagi masalah yang melanda di kalangan kita iaitu susah nak turunkan berat badan. Walaupun dah diet bagai dan makan macam-macam produk kurus tapi berat tak turun-turun juga. Agak-agak kenapa ianya terjadi? Apa puncanya? Ini berlaku disebabkan terlalu banyak toksin di dalam usus. Bila usus dah berkerak macam mana lah ia nak serap vitamin atau supplement yang kita ambil tu. Jadi membazir sahaja kita laburkan wang untuk membeli produk2 mahal kalau badan penuh toksin. Apa2 pun detox dulu ye. Jom DETOX.


Haa, meh nak cerita wani banyak terima feedback dari customer wani sendiri yang mengatakan perut dah kempis sedikit selepas mengambil 2 sachet. Itu baru 2 sachet tau, kalau 10 sachet makin lah flat perut tu. Wani sendiri pun merasai kesan perut kempis ni. Yelah wani sendiri pun baru lepas bersalin kan, memang ada masalah besar dengan perut. hehe. Alhamdulillah setakat ni wani ambil memang wani puas hati. Wani guna, wani share dan wani jual. Ada di kalangan anda yang ada masalah PERUT BUNCIT? Wani sangat2 syorkan produk ini tau. Anda tak perlu risau sebab ianya selamat dan 100% semulajadi kerana berasaskan buah2 organik.

Oklah wan nak belanja satu testimoni Enerfiber ni. Kalau nak tengok banyak lagi, klik TESTIMONI ENERFIBER.
Nak tahu Cara pengambilan Enerfiber? Klik sini.

Jika anda ada sebarang soalan, jangan segan2 hubungi wani ye, Inshaa Allah wani cuba jawab secepat yang boleh. Sedia membantu.


No comments:

Post a Comment