Friday 6 November 2015

Di Sebalik Tabir Busines Caliph ku

Perniagaan Jus Caliph ku baru nak masuk bulan ke4 tapi kalau nak tanya pasal sambutan, Jawapan pendek wani ' Alhamdulillah, syukur sangat2' hehe. setiap hari masuk order tak miss, setiap hari juga Whatsapp dan PM huru hara. hehe. Laris Caliph ni. Sambutan memang hebat. Terima kasih kepada pihak Felinna yang memberi peluang wani cari sumber income yang tak kurang hebatnya ini.

Kali ni wani nak share sedikit aktiviti di sebalik busines yang wani sayang ni. Setiap malam sebelum tidur, wani akan packing barang yang akan dipos dan COD keesokan hari. Esoknya pagi2 nak gi kerja, angkut barang2 masuk kereta dan pukul 1-2 petang, wani berkejar ke pejabat pos pulak. Setiap masa wani mmg doa semoga urusan busines lancar seperti yang dirancang. Setakat ni Alhamdulillah Allah izinkan aktiviti wani bergerak lancar.

PACKING..PACKING

sebundle abg pos laju bagi form. tq tq





Done packing 11 botol untuk agen, semoga murah rezeki anda


FREE GIFT UNTUK CUSTOMER

Yeayyy, dapat sudu comel



BUNTING UNTUK DIGANTUNG DI KAWASAN PUBLIC

Alhamdulillah dah siap bunting yang ditempah

Terima kasih di atas khidmat Rizal Runner gantung bunting wani ye..


Semoga busines Caliph ku semakin maju. Doakan untuk wani.Hubungi wani jika anda berminat ingin jadi sebahagian dari agen2 caliph. Istimewanya, wani akan guide anda busines melalui 1 group whatsapp. Kat sini kita boleh sharing2 ilmu busines :)

0132260818

No comments:

Post a Comment