Thursday 8 October 2015

Anak Susah dapat Demam jika konsisten dengan Jus Caliph

Hi semua...
sebenarnya wani teruja nak share feedback dari seorang kawan wani ni. Anaknya kerap demam boleh dikatakan setiap bulan diserang demam. Ini ayat yang diperkatakan oleh kawan wani tu :

"Alhamdulillah laa, saya bagi Caliph kat anak saya yang dua orang tu time diaorang demam, cepat je kebah, tak bagi pun ubat demam dari klinik. Alhamdulillah.

Alhamdulillah..suka dengar bila Allah dah izinkan anak-anaknya kembali sihat melalui Caliph.

Sebelum ini pun wani banyak juga terima feedback daripada customer wani sendiri yang mengatakan anak semakin sihat, anak jarang demam tidak seperti sebelumnya. Ini feedback dari salah seorang customer wani yang pernah beli Caliph 3 botol terus.


Wani pun nak sharing2 juga pasal ni. Anak2 wani seramai 3 orang tu (3 thn, 5 thn dan 7 thn) setakat ni belum pernah demam lagi. Alhamdulillah sangat. Macam tak percaya pun ada. Tanda-tanda batuk pun tiada sedangkan sebelum ini mereka memang mudah dapat batuk. Ibu mana yang tak bahagia bila tengok anak sentiasa sihat dan ceria kan. 
Jom kita lihat testimoni lain pula...

Caliph memang disyorkan untuk anak-anak yang kerap demam

Kebiasaannya, bila kita atau anak batuk, kita minum madu kan. Salah satu ramuan Caliph pun ada madu malah lebih lengkap lagi kerana terdapat ramuan buah-buah lain yang bergred tinggi. Kesemua Buah-buah ini mempunya manfaat yang begitu tinggi untuk kesihatan kita.

Jom cuba Caliph untuk anak-anak yang kerap demam, batuk atau selsema. Orang kata tak cuba tak tahu kan. Bila dah cuba baru boleh rasa effectnya.

Harga Promosi menanti anda :) COD Kuala Terengganu atau POSLAJU untuk 1Msia dengan free postage.


0132260818



No comments:

Post a Comment